perjantai 10. kesäkuuta 2011

ajajajaai , i like it







 
Heeeipat ! Huhhuh , toosi kuuma tuolla ulkona ja tällä hetkellä mulle kelpais pikkune nurkkaus jääkaapista , jossa voisin nukkua koko yön ja mennä taas aamulla uimaan ja nauttii tosta auringosta mutjoo ....... ihana päivä ollu taas tänään ja päästy aamupäivästä Jasminin ja mindskin kans biitsille ja meilhä oli tosi kivaa. Sitte sen jälkee mentii Ilonan ja Jasminin kans subwayltä tilaamaan viijentoistasenti subit ja lähettii syömää niitä torinrantaa , oli kyl aiva ihana nauttia niitä jossain keskellä lokkien kirkunaa ja sillai vaa ottaa rennosti . Sit sieltä mentii suoraa tanssireeneihin ja meni näin alustavasti aika surkeesti mun omalta osalta , koska en oo ollu tanssilattialla pitkiin pitkiin aikoihin ja mun rytmitaju ei vaa pysyny perässä ... toivottavasti tää tästä sitte kehittyy ja pääsen pikkuhiljaa taas vauhtii ja samaa tasoon mitä olin ennen. Huomenna ois puheissa mennä Jassun kans kattelee mulle kesäkamppeita ja uimaan jorpakkoon , viimene kesähelle päivä tälle viikolle nauttikaas siitä !

-sandra

3 kommenttia:

  1. perfecto madam<3;;)..minä näyytän kauheelta vastaheränneeltä tuosa!:>.minksi sulonee<3;>

    VastaaPoista
  2. jeees , mut siehä se täs oot maandam♥ et näytä miltää vastaheränneeltä , nätti kö mikäki (:

    VastaaPoista
  3. ihana koira ja kaunis sinä!:)
    http://mirka-liveislife.blogspot.com/ uusi blogini:)

    VastaaPoista